Sportera Fitness

NOWE, ENERGETYCZNE ZAJĘCIA W SPORTERZE

image
  • QUEENAX Intro Trening funkcjonalny na bramie dla początkujących, którego celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni poprzez wykorzystanie różnorodnych sprzętów.
  • Mobilność Zajęcia mające na celu rozluźnienie ciała po treningu, sprzyjają zmniejszeniu ryzyka kontuzji a przy zachowaniu regularności pomagają zlikwidować dolegliwości bólowe.
  • Pilates Ćwiczenia wzmacniające całe ciało, w szczególności głębokie partie mięśni, inspirowane jogą, baletem oraz ćwiczeniami siłowymi.

W Sportera Fitness prowadzimy ponad 20 różnych typów zajęć grupowych - każdy znajdzie coś dla Siebie! Zobacz grafik zajęć aby zapoznać się z naszą pełną ofertą. Jeśli masz wątpliwości jakie zajęcia będą dla Ciebie odpowiednie skontaktuj się z nami.

Wybrane zajęcia grupowe

  • FIT and JUMP,

    Chcesz zrzucić zbędne kilogramy bez mozolnych ćwiczeń? Bieżnia, rowerek, basen – to się robi nudne …

    Fitness na trampolinach to nowoczesna i rewolucyjna metoda, którą musisz wypróbować! Skaczemy, spalamy, śmiejemy się i ćwiczymy w rytmie energicznej muzyki. Trampoliny pomagają wygrać z grawitacją i poprawić kondycję ciała, a niezastąpione instruktorki zmobilizują do ćwiczeń nawet najbardziej opornych leni.

    Zajęcia na trampolinach są dla każdego, bez względu na wiek, płeć, wagę czy aktywność fizyczną. Prowadzone ćwiczenia nie obciążają stawów, więc nie masz wymówki, żeby nie spróbować! Aby dowiedzieć się więcej zadzwoń do nas i zapisz się na najbliższe zajęcia. Gwarantujemy dobrą zabawę i satysfakcję! Fit and Jump to nowoczesny sposób na spalanie i zabawę

    zobacz grafik
    • Pn, Wt, Sr, Pt, So, Nie
    • Karolina, Sylwia, Karina
    • Studio 1
  • SZCZUPŁA SYLWETKA,

    Zajęcia wzmacniające, kształtujące i ujędrniające całą sylwetkę, prowadzone w umiarkowanym tempie. W czasie zajęć wykorzystywane są przybory takie jak bary, hantle, bosu i piłki. Różnorodne tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń.

    Zobacz Grafik
    • Pon, Śr
    • Justyna M / Dominika / Robert
    • Studio 1
  • ABS HIIT,

    Zajęcia ABS HIIT bazują na metodzie treningu interwałowego. Są to ćwiczenia aerobowe (tlenowe, tętno: 60-70% HRmax) o umiarkowanym nasileniu, przeplatane ćwiczeniami anaerobowymi (beztlenowymi, tętno: 90-100% HRmax), w których wysiłek jest znacznie większy.

    Zobacz grafik
    • Pn, Sr, Pt-Sb
    • Sylwia / Jutyna M
    • Studio 1
  • ZUMBA STEP,

    „Zumba Step” łączy klasyczną Zumbę, zawierającą motyw różnych styli tańca, z fitnessem przy wykorzystaniu stepu, dzięki czemu dodatkowo wzmacniamy głównie dolne partie mięśniowe, poprawiamy kondycję i koordynację ruchową. „Zumba Step” to 40% tańca, 30% Fitness i 30% Stepu.

    zobacz grafik
    • Pon.
    • Monika
    • Studio 1
  • INDOOR WALKING +TBS,

    To ćwiczenia łatwe i odpowiednie dla osób w każdym wieku, spełniające wymogi funkcjonalnego różnorodnego, dynamicznego treningu i regeneracji. Najważniejsze jednak, że są to zajęcia przynoszące konkretne rezultaty bez skomplikowanej choreografii. Większość ćwiczących wybiera trening na bieżniach aby utrzymać dobrą kondycję, dla innych jest to również element wspomagający diety odchudzające, trening przygotowawczy lub część rehabilitacji medyczno-sportowej.

    zobacz grafik
    • Wt-Czw
    • Justyna M / Dominika / Karolina / Sylwia
    • Studio 2
  • FITBOX,

    Jeśli szukasz sposobu, aby zachować zdrowie, ukształtować Swoją sylwetkę i zwiększyć swoją energię, Fitbox jest dla Ciebie. Nasz program łączy kopnięcia, boks trening wydolnościowy i siłowy, które zwiększą Twoją wytrzymałość i sprawność całego ciała.

    zobacz grafik
    • Wt. i Czw.
    • Karolina
    • Studio 1
  • BIKE,

    Intensywny trening na rowerach w atrakcyjnym studiu Spinspace przy dźwiękach muzyki i barwnej grze świateł. Trening ukierunkowany na wzmocnienie ud i pośladków. Podnosi kondycję i zwalcza cellulitis.

    zobacz grafik
    • Pon.-Nd.
    • Karina / Sylwia / Adam / Kasia / Marta / Klaudia / Justyna M / Edyta
    • Spinspace
  • ZDROWY KRĘGOSŁUP,

    Zajęcia dla osób sprawnych z ukierunkowaniem na zdrowy kręgosłup. Maja na celu poprawienie kondycji i ogólnej sprawności ruchowej.

    zobacz grafik
    • Pn. i Czw.
    • Beata J
    • Studio 2
  • PŁASKI BRZUCH,

    Zajęcia kondycyjno-siłowe nastawione na intensywny trening mięśni brzucha. Dla wszystkich, którzy chcą zadbać o płaski i jędrny brzuch.

    zobacz grafik
    • Pt.
    • Justyna M / Kasia K
    • Studio 1 i 2

Najważniejsze informacje

O nas

presentation

Club Sportera Fitness

Jesteśmy dużym klubem, usytuowanym w samym sercu miasta, bezpośrednio przy centralnym przystanku nowej trasy W-Z, dzięki czemu dojazd do nas jest bardzo dogodny. Już od 12 lat pomagamy setkom ludzi każdego dnia zmieniać swoje życie, oferując najnowocześniejsze usługi fitness. Dążymy przede wszystkim do tego, aby stworzyć przyjazną atmosferę dla naszych klientów, którzy w razie potrzeby będą zawsze mogli zwrócić się do instruktora o pomoc. Nieustannie się rozwijamy, do każdego z klientów podchodzimy indywidualnie, uwzględniając Wasze potrzeby.

Doświadczenie i pasja

Stawiamy na doświadczenie dlatego zatrudniamy najlepszych instruktorów i dodatkowo szkolimy by w profesjonalny sposób pomagali osiągnąć Twoje cele. Gwarantujemy Ci niezwykłą podróż do poprawienia Twojej sylwetki, zdrowia, i że zmienimy sposób w jaki odczuwasz siebie. Staramy się aby pobyt w naszym klubie, był dla Ciebie motywacją i radością dlatego wkładamy w to serce i pasję.

Pełna oferta

Do dyspozycji naszych klientów oddajemy 4 klimatyzowane sale do zajęć grupowych, ponad 120 wyspecjalizowanych urządzeń kardio i siłowych, salę do ćwiczeń bokserskich i MMA strefę saun i SPA, solarium oraz wiele innych atrakcji na ponad 2500 m² powierzchni klubu. Wysokiej jakości sprzęt oraz przyjazny nowoczesny wystrój wnętrz to nasze dodatkowe atuty i gwarancja wygody i bezpieczeństwa podczas treningu.

Odwiedź naszą stronę na Facebook i uzyskaj najnowsze informacje z życia klubu oraz porady związane z fitness i zdrowym stylem życia.

 

Honorujemy karty:

p2_3p2_2

Mapa dojazdu