Opis zajęć grupowych

Zajęcia grupowe

Zajęcia fitness

 

ABS – trening skupiający się głównie na dolnych partiach ciała: uda, pośladki, brzuch. Różnorodne ćwiczenia, sprzęt wykorzystywany podczas zajęć oraz duża liczba powtórzeń sprawią, że bez problemu poczujesz swoje mięśnie, ujędrniając je i wzmacniając. Zajęcia dla osób na każdym stopniu zaawansowania.

Bieżnie 800kcal – łatwy, efektywny oraz funkcjonalny trening na bieżniach mechanicznych, które uniesione lekko do góry, imitują górską wędrówkę. Podczas tych zajęć skutecznie utracisz tkankę tłuszczową poprawisz wydolność i kondycję.

Bike – jazda na rowerze treningowym w rytm muzyki (dobranej do charakteru i intensywności zajęć), przy zastosowaniu różnych technik, np. jazda w terenie pod górę, jogging czy sprint. Trening poprawia kondycję, wytrzymałość, wzmacnia mięśnie nóg, pośladków i brzucha oraz pomaga spalić zbędne kalorie. Przyjdź i spróbuj, a przekonasz się, że taka jazda na rowerze, to przede wszystkim niesamowita przyjemność i zabawa.

Bike interval– trening o dużej intensywności. Wpływa na zwiększenie naszej wydolności, kondycji oraz na wzmocnienie układu krążeniowego. Pomiędzy zaawansowanymi technikami występują przerwy, które mają umożliwić odpoczynek między cyklicznymi powtórzeniami o dużej intensywności.

Body Sculpt – na tych zajęciach angażowane do pracy są mięśnie całego ciała, dzięki czemu staje się ono mocne oraz wyrzeźbione. Tempo zajęć jest umiarkowane, ale duża liczba powtórzeń, sprawiają, że trening ten może być dość intensywny. Wykorzystywane są różnorodne sprzęty: hantle, obciążenia na nogi, piłki itp.

Body bands – zajęcia wzmacniające całe ciało z wykorzystaniem gum treningowych umożliwiających zwiększenie efektywności ćwiczeń poprzez dodanie oporu. Gumy pozwalają dodatkowo zaktywizować mięśnie środka, mięśnie synergistyczne oraz mięśnie stabilizujące w obszarze bioder i ramion.

Brzuch + pośladki – zajęcia wzmacniające, podczas których koncentrujemy się na kształtowaniu mięśni brzucha oraz mięśni pośladkowych, wykorzystując różnorodny sprzęt.

Crosstraining – trening funkcjonalny, ogólnorozwojowy, dedykowany dla wszystkich (obciążenia dobierane są indywidualnie), mający na celu poprawę wszystkich cech motorycznych. Wysoka intensywność ćwiczeń zapewnia efektywne spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę wyglądu całego ciała i ogólnej sprawności.

Fit and Jump – ćwiczenia na trampolinach, podczas których można spalić nawet do 800 kcal! Są wyjątkowo bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, a dodatkowo zachowanie odpowiedniego tętna pomaga w szybkim pozbywaniu się tzw. oponki. Jednak ćwiczenia te to nie tylko skakanie na trampolinie. Dbamy o rozwój całego ciała, więc na zajęciach są też ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, rozciągające, a każda sesja kończy się chwilą czynnego relaksu.

Fit and Jump Antycellulit – skakanie na trampolinie przeplecione ćwiczeniami wzmacniającymi dolne partie ciała w celu spalenia tkanki tłuszczowej, rozbicia cellulitu, wzmocnienia i wysmuklenia ud, pośladków i brzucha.

Fit body ball – zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem dużych piłek

Fitbox – trening, który łączy w sobie fitness z elementami sztuk walki, takich jak box czy kickboxing. Jest to połączenie siły z gibkością i elastycznością. Poprawia koordynację, siłę i precyzję. Podczas zajęć wykorzystywany jest specjalny worek, na którym przebiega nauka sekwencji uderzeń oraz kopnięć, wykonywanych w rytm muzyki. Nie ma lepszego sposobu na rozładowanie energii a przy okazji spalenie tkanki tłuszczowej.

Jędrne pośladki – Trening ten ma na celu podniesienie jak i zaokrąglenie naszych pośladków poprzez ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała jak i z dodatkiem ciężaru.

Pilates – ćwiczenia wzmacniające całe ciało, w szczególności głębokie partie mięśni, inspirowane jogą, baletem oraz ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest spinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni, dzięki którym wysmuklimy swoją sylwetkę

Płaski brzuch – zajęcia o charakterze wzmacniającym, skupiamy się głównie na mięśniach brzucha oraz mięśniach pleców. Duża liczba powtórzeń przy małym obciążeniu to doskonała recepta na stonowanie swojego ciała.

Projekt „Bikini” – zajęcia ukierunkowane na modelowanie i wyszczuplanie kobiecej figury; serie ćwiczeń wzmacniających z różnymi sprzętami ujędrnią ciało, a serie ćwiczeń kardio z wykorzystaniem trampoliny pomogą pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz cellulitu z problematycznych dla kobiet partii ciała.

Queenax – intensywny trening funkcjonalny, którego celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni oraz poprawa kondycji poprzez wykorzystanie różnorodnych sprzętów.

Queenax intro – trening funkcjonalny dla początkujących, którego celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni oraz poprawa kondycji poprzez wykorzystanie różnorodnych sprzętów.

Runmageddon – Trening mający na celu rozwinięcie wytrzymałości i siły, poprawienie ogólnej sprawności oraz przygotowanie do ekstremalnego biegu z przeszkodami.

Stretching – rozciąganie całego ciała, uelastycznianie i rozluźnianie mięśni a także zwiększenie ruchomości w naszych stawach- to główne założenia tego typu zajęć. Stretching to doskonały sposób na zlikwidowanie przykurczów w swoim ciele, które mogą być spowodowane sedenteryjnym trybem życia. Zajęcia kierowane są zdecydowanie dla wszystkich. Stanowi uzupełnienie codziennej aktywności.

Salsation – opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu można tańczyć i ćwiczyć jednocześnie.

Shape – dla każdego, kto chce wyrzeźbić sylwetkę, zwiększyć jędrność i elastyczność mięśni oraz poprawić kondycję.

Szczupła sylwetka – zajęcia wzmacniające, kształtujące i ujędrniające całą sylwetkę, prowadzone w umiarkowanym tempie. W czasie zajęć wykorzystywane są przybory takie jak: bary, hantle, bosu i piłki. Różnorodne tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia dla osób na każdym stopniu zaawansowania.

Tabata – (trening interwałowy) przeznaczony jest dla każdego, kto chce popracować nad smukłą sylwetką i ogólną kondycją. To skuteczna broń w walce z tkanką tłuszczową. Spalamy kalorie jeszcze długo po treningu dzięki przyspieszonemu metabolizmowi. Każdy ćwiczy we własnym, możliwie jak najszybszym tempie. Ćwiczenia dobierane są tak, by jednocześnie angażować jak najwięcej grup mięśniowych.

Taśmy – taśmy w podwieszeniu to ćwiczenia wykorzystujące ciężar własnego ciała, wzmacniające mięśnie, które odpowiedzialne są za stabilizację sylwetki.

Trening funkcjonalny – głównym założeniem tej formy treningu jest funkcjonalność ruchu ( tzn. aktywność jest taka, jaką wykonujemy na co dzień). Ćwiczenia izolowane zastąpione są ćwiczeniami angażującymi całe ciało, wielopłaszczyznowymi, wielostawowymi, dzięki czemu wydatek energetyczny podczas zajęć jest duży. Można osiągnąć dowolny cel w zależności od tego, jak są wybrane ćwiczenia oraz obciążenie- wysmuklić sylwetkę czy przygotować formę przed sezonem narciarskim.

Zdrowy kręgosłup – trening skupia się na wzmocnieniu mięśni posturalnych, profilaktyce bólów kręgosłupa oraz nauczaniu prawidłowej postawy ciała. Koncentrujemy się na mięśniach pleców, brzucha, pośladków oraz mięśniach głębokich, które odpowiedzialne są za stabilizowanie kręgosłupa. Popracujesz nad rozciągnięciem najważniejszych grup mięśniowych, które mogą być przykurczone przez siedzący tryb życia. Zajęcie kierowane są dla wszystkich, niezależnie od wieku oraz płci.

Zumba – zajęcia taneczne zainspirowane rytmami latino, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist i wiele innych. Bardzo łatwa do opanowania forma fitness, składająca się z prostych kroków tanecznych wraz z krótką choreografią. Zajęcia zdecydowanie dla wszystkich, niezależnie od wieku i płci.